Chì ci hè a diffarenza trà e lame di scie di legnu è di lame di scie in lega d'aluminiu ?

I lame di sega di legnu sò aduprate per sega u legnu.A diferenza principale hè a forma di u dente di a lama di serra.A forma di denti di lame di sega di legnu hè generalmente denti di manca è di diritta, cunnisciuti ancu com'è denti alternati.

I lame di sega per u travagliu di u legnu sò generalmente fatti di l'azzaru di l'arnesi di carbone, è ci sò dui gradi cumuni: T9 è T10.(Hè, l'azzaru di carbone cù un cuntenutu di carbone di circa 0,9% è 1,0%).Adupratu à prucessu di legnu, secondu à a forma di denti pò esse divisu in: denti manca è dritta, denti cross-cut.

R&D prufessiunale è fabricazione di lame di sega.U sustrato per a produzzione di lame di sega in lega adopta a tecnulugia unica è u prucessu di fabricazione di u rollu di rulli rotanti rotativi circulari è u trattamentu di latitudine in u mondu oghje, in modu chì u sustrato hà una rigidità eccellente è hè distribuitu uniformemente simmetricamente cù u centru di u circhiu.

Struttura tessili è proprietà meccaniche, u stress hè distribuitu uniformemente in u centru di u circhiu per esercite una straordinaria capacità di rotazione è diritta, è a lama di sega di carburu hè equipata.

Ha una precisione di taglio eccellente.I denti di sega in lega d'alta prestazione sinterizzati cù carburu di tungstenu nano-scala di alta qualità, cobalt è altri metalli rari sò usati per fà a lama di sega affilata è durable.A dritta di a strada di serra hè bona, è a superficia tagliata hè liscia è senza marchi.

U sviluppu di l'operazioni di taglio di u legnu à grande scala segue u ritmu di u sviluppu ecunomicu è suciale, è l'efficienza di a produzzione più alta richiede un rendimentu megliu.In particulare per l'operazione di taglio di materiali di foglia di alta densità è durezza, cum'è particleboard, anti-fold special board, calcium sulfate board, etc., i tradiziunali di sega in carburu anu limitazioni, è a vita di serviziu è a coerenza di u funziunamentu di u funziunamentu. l'efficienza sò digià migliorate.Ùn pò micca risponde à i requisiti di l'operazioni di legnu à grande scala, chì necessitanu lame di sega di legnu più altu per risolve questi prublemi.

A lama di sega di diamante hè un strumentu di taglio, chì hè largamente utilizatu in a trasfurmazioni di materiali duri è fragili, cum'è cimentu, materiali refrattari, petra è ceramica.I lame di sega di diamante sò principalmente cumposti da dui parti;u corpu di basa è u cutter head.U sustrato hè a parte principale di supportu di u cutter head bonded, mentri u cutter head hè a parte chì taglia durante l'usu.U cutter head serà cunsumatu continuamente durante l'usu, ma u sustrato ùn serà micca.U mutivu perchè u cutter head pò cutà U rolu di u diamante hè perchè cuntene diamante, chì hè attualmente a sustanza più dura, è si strofina è taglia l'ughjettu processatu in u cutter head.I particeddi di diamanti sò impannillati in metallo in u cutter head.

Lame di sega di diamante per lavorazione di legnu, lame di sega di diamante composite PCD sò diventate l'arnesi di taglio per i materiali più duru, è diventanu u capu di l'arnesi di taglio seccu per u travagliu di legnu.U so rendimentu superduru è a resistenza à l'usura durabile sò a nemesi di i materiali di u legnu.

Lama di sega di diamante, durezza Vickers 10000HV, forte resistenza à l'acidu, ùn hè micca faciule per passivate u bordu, bona qualità di stampatura una volta di legnu trasfurmatu, alta resistenza à l'usura, più resistente à l'usura cà carburu cimentatu, adattatu per pannelli di particelle, MDF, legnu. floor, laminated U tempu di funziunamentu cuntinuu di trasfurmazioni di taglio cum'è pannelli pò ghjunghje sin'à 300 ~ 400 ore, è u tempu massimu scrapping pò ghjunghje sin'à 4000 ore / pezza.Comparatu cù lame di carburu cimentatu, a vita di serviziu hè più longa, è l'efficienza di trasfurmazioni è a precisione di trasfurmazioni sò i migliori.A dumanda di alta qualità hè una scelta sagace per l'operazioni di u legnu.

Lame di sega in lega d'aluminiu, lame di sega circulare cù punta di carburu aduprate apposta per a tranciatura, sega, fresatura è scanalatura di materiali in lega d'aluminiu.

Metalli non ferrosi è diversi profili di lega d'aluminiu, tubi d'aluminiu, barre d'aluminiu, materiali di porte è finestre, radiatori, etc.

Materiale di basa di a lama di sega: 65MN acciau di manganese, altri acciai d'arnesi, etc. Materiale di testa di lama di sega: Carbide.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022