Precauzioni per l'usu di lame di sega PCD.

A lama di sega PCD hè unu di i nostri prudutti principali.In più di 15 anni di pruduzzione è vendita, avemu riassuntu alcuni prublemi scontri da i clienti.Spergu di purtà un pocu aiutu.

1. Quandu si stallanu a lama di sega, deve prima cunfirmà u funziunamentu è u scopu di a macchina.Hè megliu di leghje u manuale di a macchina prima.Per evitari una stallazione incorrecta è causanu accidenti.

2. Quandu aduprà una lama di sega, prima deve cunfirmà a vitezza di l'arburu principale di a macchina, è ùn deve micca più di a velocità massima chì a lama di serra pò ghjunghje.Se no, u risicu di chipping pò esse.

3. Quandu l'usu, i travagliadori anu da fà u megliu travagliu di prutezzione di l'accidenti, cum'è portà cuperte protettive, guanti, caschi di sicurezza, scarpi protettivi, vetri protettivi, etc.

4. Prima di stallà a lama di sega, verificate s'ellu l'arburettu principale di a macchina hà un saltu o un grande swing gap.Quandu si stallanu a lama di serra, stringhje a lama di serra cù una flange è una noce.Dopu a stallazione, verificate se u foru centrale di a lama di a sega hè fermamente fissatu nantu à a tavula.Se ci hè una rondella nantu à a piastra di flange, a lavatrice deve esse coperta, è dopu l'incrustazione, spinge delicatamente a lama di a sega a manu per cunfirmà se a rotazione hè eccentrica.

5. Quandu stallà a lama sega, vi tocca prima verificà s'ellu lama sega hè cracked, distorted, flattened, o denti cadutu.Se ci sò prublemi sopra, hè strettamente pruibitu di usà.

6. I denti di a lama di a serra sò estremamente affilati, i scontri è i scratch sò pruibiti, è deve esse trattatu cù cura.Ùn impedisce micca solu i danni à u corpu umanu, ma ancu evita i danni à u tagliu di u cutter head è affetta l'effettu di cutting.

7. Dopu à stallà a lama di serra, vi tocca à cunfirmà s'ellu u pirtusu centru di a lama di serra hè fermamente fissatu nantu à a flange di a tavola di serra.Se ci hè un gasket, u gasket deve esse coperto;poi, spinghje delicatamente a lama di sega a manu per cunfirmà a lama di sega Sia a rotazione hè scuzzulata eccentricamente.

8. A direzzione di cutting indicata da a freccia di a lama di serra deve esse allinata cù a direzzione di rotazione di a tavola di serra.Hè strettamente pruibitu di stallà in a direzzione opposta, a direzzione sbagliata pruvucarà a caduta di l'ingranaggio.

9. Tempu di pre-rotazione: Dopu chì a lama di a serra hè rimpiazzata, hà bisognu di pre-rotate per un minutu prima di l'usu, perchè u tagliu pò esse realizatu quandu a tavola di serra entra in u statu di travagliu.

10. Quandu avete intesu sonu anormali durante l'usu, o vede u tremulu anormale o a superficia di taglio irregolare, per piacè cessate l'operazione per verificà a causa di l'anormalità, è rimpiazzà a lama di serra in u tempu.

11. Quandu ci hè un odore peculiar subitu o di fumu, duvete piantà a macchina per l'ispezione in u tempu per evità a fuga di stampa, a friczione alta, a temperatura alta è altri incendi.

12. Sicondu diverse machini, materiali di taglio, è esigenze di taglio, u metudu di alimentazione è a velocità di alimentazione deve avè un match currispundente.Ùn accelerate micca o ritardate a velocità di alimentazione versu l'esterno, altrimenti, pruvucarà grandi danni à a lama di sega o a macchina.

13. Quandu tagliate i materiali di legnu, deve esse attentu à a rimozione di chip puntuale.L'usu di a rimozione di chip di u tippu di scarico pò caccià i chips di legnu chì bloccanu a lama di a serra in u tempu, è à u stessu tempu, hà un effettu di rinfrescante nantu à a lama di serra.

14. Quandu taglià materiali di metallu cum'è l'aliaghji d'aluminiu è i tubi di ramu, aduprate u tagliu friddu quant'è pussibule.Aduprate un refrigerante di taglio adattatu, chì pò esse efficacemente rinfriscà a lama di a sega è assicurà una superficia di taglio liscia è pulita.


Tempu di Postu: Nov-08-2021