Cumu sceglie a lama di sega in carburu adattata per voi?

Hè ben cunnisciutu chì a qualità di lame di sega di carburu hè strettamente ligata à a qualità di i prudutti processati. A selezzione curretta è raghjone di lame di sega di carburu hè di grande impurtanza per migliurà a qualità di u produttu, accurtà u tempu di trasfurmazioni è riduce i costi di trasfurmazioni.

Forse site angustiatu di cumu sceglie!Allora per piacè leghjite stu articulu cun pacienza, spergu chì duveria esse capaci di aiutà vi di più.

nutizie 1

I lame di sega in carburu includenu diversi parametri, cum'è u tipu di testa di cutter in lega, u materiale di u sustrato, u diametru, u numeru di denti, u spessore, u prufilu di u dente, l'angolo è l'apertura.Questi parametri determinanu a capacità di trasfurmazioni è u rendiment di taglio di a lama di sega.Per quessa, quandu sceglite una lama di serra, hè necessariu di selezziunà a lama di serra currettamente secondu u tipu di materiale di serratura, u grossu, a velocità di serratura, a direzzione di a serratura, a velocità di alimentazione è a larghezza di a strada di serra.

Prima, l'scelta di i tipi di carburu cimentatu.
Tipi cumunimenti usati di carburu cimentatu sò tungsten-cobalt è tungsten-titanium.Perchè u carburu cimentatu à base di tungstenu-cobalt hà megliu resistenza à l'impattu, hè più largamente utilizatu in l'industria di trasfurmazioni di legnu.Quandu u cuntenutu di cobalt aumenta, a durezza di l'impattu è a forza di flesxural di a lega aumenteranu, ma a durezza è a resistenza à l'usura diminuiranu.Sceglie secondu a situazione attuale.

nutizie 2

Siconda, a scelta di sustrato.
1. L'acciaio di primavera 65Mn hà una bona elasticità è plasticità, materiale ecunomicu, una bona hardenability di trattamentu termicu, una temperatura di riscaldamentu bassu, una deformazione faciule, è pò esse usata per lame di serra chì necessitanu esigenze di taglio bassu.

2. L'azzaru di l'arnesi di carbone hà un altu cuntenutu di carbonu è una alta conductività termale, ma a so durezza è a resistenza à l'usura calanu bruscamente quandu esposta à una temperatura di 200 ℃-250 ℃, a deformazione di u trattamentu termale hè grande, a durabilità hè povera, è u tempu di tempera longu hè faciule. a crack.Produce materiali ecunomichi per arnesi.

3. In cunfrontu cù l'azzaru di l'arnesi di carbone, l'azzaru di l'attrezzi in lega hè megliu resistenza à u calore, resistenza à l'usura è megliu prestazioni di manipolazione.A temperatura di deformazione di u calore hè 300 ℃-400 ℃, chì hè adattatu per a fabricazione di lame di sega circular in lega di alta qualità.

4. L'acciaio d'arnesi d'alta velocità hà una bona hardenability, una forte durezza è rigidità, è menu deformazione resistente à u calore.Hè un azzaru ultra-resistenza cù termoplasticità stabile è hè adattatu per a fabricazione di lame di sega ultra-sottile high-end.

nutizie 3

Terzu, a scelta di diametru.
U diametru di a lama di a sega hè in relazione cù l'equipaggiu di serratura utilizatu è u spessore di u pezzu di serratura.U diametru di a lama di serra hè chjuca, è a vitezza di taglio hè relativamente bassu;a lama di sega di grande diametru hà esigenze più altu nantu à a lama di sega è l'equipaggiu di sega, è l'efficienza di sega hè ancu alta.U diametru esternu di a lama di sega hè sceltu secondu diversi mudelli di sega circular.
Quartu, a scelta di u numeru di denti.

In generale, u più u numeru di denti, u più tagliente pò esse tagliatu in una unità di tempu, u megliu u rendiment di taglio, ma u più denti di taglio bisognu di utilizà più carburu cimentatu, u prezzu di a lama di serra hè più altu, ma. i denti sò troppu densi , U vulume di chip trà i denti diventa più chjucu, chì hè faciule per fà scaldà a lama di a sega;in più, ci sò troppu denti sega.Quandu a quantità di l'alimentu ùn hè micca currispondente, a quantità di taglio di ogni dente hè chjuca, chì aggravarà a friczione trà u tagliu è u pezzu di travagliu, è affettanu a vita di serviziu di u tagliu.Di solitu u spaziu di i denti hè 15-25mm, è un numeru raghjone di denti deve esse sceltu secondu u materiale per esse sawed.

nutizie 4

Quintu, a scelta di u prufilu di denti.
1.I denti left and right sò i più utilizati, a vitezza di taglio hè veloce, è a macinazione hè relativamente simplice.Hè adattatu per taglià è sega in croce diversi profili di legnu solidu morbidu è duru è pannelli di densità, pannelli multi-strati, pannelli di particelle, ecc. I denti di manca è destra equipati di denti di prutezzione anti-repulsione sò denti di coda di rondine, chì sò adattati per longitudinali. tagliu di ogni tipu di tavule cù nodi d'arburu;e lame di sega di denti di sinistra è di diritta cù un angolo di rake negativu sò generalmente aduprate per incolla per via di i so denti affilati è di una bona qualità di taglio, chì sò adattati per i pannelli.

2. A lama di sega di denti piatta hè ruvida, a velocità di taglio hè lenta, è a macinazione hè a più simplice.Hè principarmenti utilizatu per a serratura di legnu ordinariu, cù u prezzu bassu.Hè soprattuttu utilizatu per e lame di sega d'aluminiu cù diametri più chjuchi per riduce l'aderenza durante u tagliu, o per i lame di sega in groove per mantene u fondu di u groove flat.

3. I denti piani di scala sò una cumminazione di denti trapezoidali è denti piani.A macinazione hè più cumplicata.Puderà riduce u cracking di vernice durante a serratura.Hè adattatu per a segatura di diversi pannelli di legnu è di pannelli ignifughi in una sola è doppia impiallacciatura.Per impediscenu l'aderenza, i lame di sega d'aluminiu spessu usanu lame di serra cù un gran numaru di denti di i denti piani di scala.

4. I denti di a scala invertita sò spessu usati in a lama di serra in fondu di u panel.Quandu a serratura di u pannellu basatu in legnu di doppia faccia, a sega di slot aghjusta u gruixu per compie u grooving di a superficia di u fondu, è dopu a sega principale completa u prucessu di serratura di u bordu.Impedisce a scheggiatura di u bordu in u bordu di a sega.

nutizie 5


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021