2022 Calendariu di vacanze d'oltremare

6 di ghjennaghju

Epifania
Una festa impurtante per u Cattolicu è u Cristianesimu per commemorare è celebrà a prima apparizione di Ghjesù à i Gentili (riferendu à i Tre Magi di l'Oriente) dopu ch'ellu hè natu cum'è un omu.I paesi chì celebranu l'Epifania includenu: Grecia, Croazia, Slovacchia, Pulonia, Svezia, Finlandia, Colombia, etc.

Vigilia di Natale ortodossa
Sicondu u calendariu Julian, i Cristiani Ortodossi celebranu a vigilia di Natale u 6 di Ghjennaghju, quandu a chjesa celebrarà a Missa. I paesi cù a Chiesa Ortodossa cum'è a fede principale include: Russia, Ucraina, Bielorussia, Moldavia, Romania, Bulgaria, Grecia, Serbia, Macedonia, Georgia, Montenegro.

7 di ghjennaghju
U ghjornu di Natale ortodossu
A festa principia u 1 di ghjennaghju è u ghjornu di l'annu novu, è a festa dura finu à Natale u 7 di ghjennaghju. A festa durante stu periodu hè chjamata Bridge Holiday.

10 di ghjennaghju
Ghjornu di a maturità
A principiu di l'annu 2000, u secondu luni di ghjennaghju hè stata una cerimonia di a maturità giapponese.I ghjovani chì entranu à l'età di 20 anni in questu annu seranu accolti da u guvernu di a cità in questu ghjornu cù una cerimonia speciale di a maturità, è un certificatu serà emessu per dimustrà chì Da quellu ghjornu, cum'è adulti, anu da purtà. rispunsabilità è obligazioni suciali.In seguitu, sti ghjovani purtavanu costumi tradiziunali per rende rispettu à u santuariu, ringrazianu i dii è l'antenati per e so benedizioni, è dumandanu a "cura".Questu hè unu di i festivali tradiziunali più impurtanti in u Giappone, chì hè urigginatu da a "Cerimonia di a Corona" in a Cina antica.

17 ghjennaghju
Duruthu Full Moon Day Poya
U festivale celebratu per celebrà a prima visita di u Buddha in Sri Lanka più di 2500 anni fà, attrae ogni annu millaie di turisti à u Tempiu Santu di Kelaniya in Colombo.

18 ghjennaghju
Thaipusam
Questu hè u festival indù più solenni in Malesia.Hè un tempu d'espiazione, di dedicazione è di gratitùdine per i devoti Hindu.Si dice chì ùn hè più visibile in u cuntinente indianu, è Singapore è Malaysia mantenenu sempre stu costume.

26 ghjennaghju
U ghjornu di l'Australia
U 26 di ghjennaghju di u 1788, u capitanu britannicu Arthur Philip sbarcò in New South Wales cù una squadra di prigiuneri è divintò i primi europei à ghjunghje in Australia.In i seguenti 80 anni, un totale di 159 000 prigiuneri britannichi sò stati esiliati in Australia, cusì stu paese hè ancu chjamatu "u paese creatu da i prigiuneri".Oghje, stu ghjornu hè diventatu unu di i festivali annuali più solenni di l'Australia, cù diverse celebrazioni à grande scala in e cità maiò.

Ghjornu di a Republica
L'India hà trè vacanze naziunali.U 26 di ghjennaghju hè chjamatu "Giornu di a Repubblica" per commemorate l'istituzione di a Republica di l'India u 26 di ghjennaghju di u 1950 quandu a Custituzione hè entrata in vigore.U 15 d'aostu hè chjamatu "Independence Day" per commemorate l'indipendenza di l'India da i culoni britannichi u 15 d'aostu di u 1947. U 2 d'ottobre hè ancu unu di i Ghjorni Naziunali di l'India, chì commemora a nascita di Mahatma Gandhi, u babbu di l'India.


Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021