6 di ghjennaghju
Epifania
Una festa impurtante per u Cattolicu è u Cristianesimu per commemorare è celebrà a prima apparizione di Ghjesù à i Gentili (riferendu à i Tre Magi di l'Oriente) dopu ch'ellu hè natu cum'è un omu. I paesi chì celebranu l'Epifania includenu: Grecia, Croazia, Slovacchia, Pulonia, Svezia, Finlandia, Colombia, etc.
Vigilia di Natale ortodossa
Sicondu u calendariu Julian, i Cristiani Ortodossi celebranu a vigilia di Natale u 6 di Ghjennaghju, quandu a chjesa celebrarà a Missa. I paesi cù a Chiesa Ortodossa cum'è a fede principale include: Russia, Ucraina, Bielorussia, Moldavia, Romania, Bulgaria, Grecia, Serbia, Macedonia, Georgia, Montenegro.
7 di ghjennaghju
U ghjornu di Natale ortodossu
A festa principia u 1 di ghjennaghju è u ghjornu di l'annu novu, è a festa dura finu à Natale u 7 di ghjennaghju. A festa durante stu periodu hè chjamata Bridge Holiday.
10 di ghjennaghju
Ghjornu di a maturità
A principiu di l'annu 2000, u secondu luni di ghjennaghju hè stata una cerimonia di a maturità giapponese. I ghjovani chì entranu à l'età di 20 anni in questu annu seranu accolti da u guvernu di a cità in questu ghjornu cù una cerimonia speciale di a maturità, è un certificatu serà emessu per dimustrà chì Da quellu ghjornu, cum'è adulti, anu da purtà. rispunsabilità è obligazioni suciali. In seguitu, sti ghjovani purtavanu costumi tradiziunali per rende rispettu à u santuariu, ringrazianu i dii è l'antenati per e so benedizioni, è dumandanu a "cura". Questu hè unu di i festivali tradiziunali più impurtanti in u Giappone, chì hè urigginatu da a "Cerimonia di a Corona" in a Cina antica.
17 di ghjennaghju
Duruthu Full Moon Day Poya
U festival chì celebrà a prima visita di u Buddha in Sri Lanka più di 2500 anni fà, attrae ogni annu millaie di turisti à u Tempiu Santu di Kelaniya in Colombo.
18 ghjennaghju
Thaipusam
Questu hè u festival indù più solenni in Malesia. Hè un tempu d'espiazione, di dedicazione è di gratitùdine per i devoti Hindu. Si dice chì ùn hè più visibile in u cuntinente indianu, è Singapore è Malaysia mantenenu sempre stu costume.
26 ghjennaghju
U ghjornu di l'Australia
U 26 di ghjennaghju di u 1788, u capitanu britannicu Arthur Philip sbarcò in New South Wales cù una squadra di prigiuneri è divintò i primi europei à ghjunghje in Australia. In i seguenti 80 anni, un totale di 159 000 prigiuneri britannichi sò stati esiliati in Australia, cusì stu paese hè ancu chjamatu "u paese creatu da i prigiuneri". Oghje, stu ghjornu hè diventatu unu di i festivali annuali più solenni di l'Australia, cù diverse celebrazioni à grande scala in e cità maiò.
Ghjornu di a Republica
L'India hà trè vacanze naziunali. U 26 di ghjennaghju hè chjamatu "Giornu di a Republica" per commemorate l'istituzione di a Republica di l'India u 26 di ghjennaghju di u 1950 quandu a Custituzione hè entrata in vigore. U 15 d'aostu hè chjamatu "Independence Day" per commemorate l'indipendenza di l'India da i colonisti britannichi u 15 d'aostu 1947. U 2 d'ottobre hè ancu unu di i Ghjorni Naziunali di l'India, chì commemora a nascita di Mahatma Gandhi, u babbu di l'India.
Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021