Felicitazioni per u Trasferimentu di Hangzhou Xinsheng Pilihu Saw Blades Factory

Pilihu hè unu di i marchi di Xinsheng Saw Blade Company, è hà una alta reputazione in Cina.

U 26 di settembre di u 2021, Hangzhou Xinsheng Precision Machinery Co., Ltd. hà iniziatu un altru passu in a storia di u sviluppu - u trasferimentu di a nova pianta.Tutti l'impiegati volenu sinceramente à a cumpagnia una mossa auspiciosa è a prosperità di l'affari ghjornu per ghjornu.

U 26 di settembre, a ceremonia di inaugurazione di a casa hè stata fatta davanti à u novu edifiziu di a fabbrica.L'alta dirigenza di a cumpagnia, i capi di l'attellu, è alcuni staffi di l'uffiziu anu participatu à a ceremonia di inaugurazione di a casa.A cirimonia hè stata presiduta da u vicepresidentu di pruduzzione Mr Lv.

A cerimonia di inaugurazione di a casa hà iniziatu ufficialmente à 9 ore.U direttore generale, u sgiò Fan, hà fattu un discorsu impurtante in a ceremonia di inaugurazione di a casa.U sgiò Fan hà dettu cun emuzione: "In l'ultimi anni di u sviluppu di a cumpagnia, Xinsheng hè cresciutu da nunda. U Sviluppu d'oghje hè duramente vintu, è u sviluppu di Xinsheng hè inseparabile da u travagliu duru è a dedicazione altruista di tutti l'impiegati. L'investimentu in novu L'equipaggiu aumenterà in modu efficace a nostra capacità di pruduzzione, è l'usu di e tecnulugia novi è i prucessi effittivamenti alleviate a nostra mancanza di travagliu. L'usu di a nova pianta simbulizeghja chì u sviluppu di Xinsheng hà ghjuntu à un novu livellu, è ghjoca un rolu impurtante in prumove u sviluppu futuru di Xinsheng. . Spergu chì tutte e persone Xinsheng cuntinueghjanu à mantene una morale alta, travaglià inseme è creanu una vita megliu per Xinsheng. Tutti anu un bellu futuru ".

Fighjendu a situazione attuale, simu pieni di ambizione. Quì, simu assai grati à i dipartimenti pertinenti di a zona di sviluppu, à ognunu di i nostri cumpagni di cummerciale, è à ogni unu di i nostri membri di a famiglia chì hà travagliatu duru à Xinsheng per u so sustegnu è aiutu à a nostra cumpagnia.

1 (1)
1 (2)
1 (3)

Tempu di post: 19-novembre-2021